انیمیشن

نویسندگان
پیوندهای روزانه

کرمک

جمعه, ۱۸ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۴۴ ب.ظ

ســلام  :)

دو تا از طرح های جدیدمو میخوام بذارم براتون که امروز کار رنگشو تموم کردم

شخصیت کرمی باهوش و بانمک به نام کرمک هست که عاشق پروازه و برای رسیدن به پرواز خیلی تلاش میکنه

این طرح ها رو بعد از اسکن در نرم افزار فتوشاپ رنگ آمیزی کردم ..

توی پست های بعدی اتدهای بیشتری ازش رو  براتون خواهم گذاشت :)






موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۸

نظرات  (۳)

۲۰ آذر ۹۰ ، ۲۳:۳۶ فاضله وجدانی
شاهکاری !
ایول خیلی قشنگ شدن
هروز بهتراز دیروز :-*
پاسخ:
مــــــمنووونم خـواهرجــــــون ..!!! :*
اوووووو شما گرافیستی و من نمیدونستم!!!
مستقیم از طریق گوگل اومده بودم تو این پست!
ببخشید اگه بی ادبی شد در حضور استاد :دی
چرا پس گرافیستایی که من میشناسم طرحاشون خیلی خیلی مبتدیه؟!
شاید شما خیلی حرفه ای هستید!
در هر صورت کاراتون رو دوس داشتم! 
پاسخ:
ســـلام  

خــیلی مــمنون از لـطـفـتون ..
خـواهـش مـیکنـم .. اااووووه حـالا کـو تـا استـادی ..!!
مـن به طـراحـی کاراکتـرهـای انیمیشنی خـیلی علاقه دارم .. و خودم بعضــی وقتها اتد میزنم و رنگ میکنم ..
در واقع طراحـی کاراکتر در واحدهای درسیمون نیست .. 
شـاید واسه همـینه که گـرافیستـهایی که میشناسین طراحـیشون در این زمینه خوب نیست ..
و
مـمـنون از نـظرتــون .
با اجازتون گذاشتمش توی گوگل پلاس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی