انیمیشن

نویسندگان
پیوندهای روزانه

طـراحــی از مـدل

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۰۹ ب.ظ

ســلام دوسـتان :)


چــنـد تـا عـکــس بـراتـون مـی ذارم برای طـراحـی از روی مدل

لـطـفـا به دنبال جـمع کردن عکس هـای خوب باشـیـد

بهـتر در ابتدا به دنبال عکس هایی برید که فرم آناتومی رو بهتر نشون بده ..

اول با فرم های ساده شروع کنید

تـرس رو کنار بگذارید , مداد رو بردارید و شروع کنـیـد

کـم کـم به دنبال عکـس هـای سخـت تـر بـرید

حـالات خـاص رو شکـار کـنـید و یک مجموعه ی بزرگ از عکس ها رو توی پوشه هاتون

نـگـه دارید

هـر عـکـسـی یک روزی بدردتون می خورد . ایـنـو مـطـمـین باشــیــد .

برای طراحـی آزاد این عکـس ها بـهتـرین و راحـترین مدلهایی هستند که دم دستتون پیدا میشه

ســعــی کـنـید حـالات مـخـتـلـف رو بـررسـی کـنـید

و بـیــشـتـر در مـورد آنـاتـومـی تــحـقــیق کـنــید

:)

مـوفــق بــاشــید ..




برای مشاهده روی ادامه ی مطلب کلیک کنید

































































نظرات  (۲)

 سلام دوست من . برای طراحی از مدل خیلی بهتر هست که مدل کاملا لخت باشه . میدونم برای وبلاگ معذوریت داره اما اگر خودت مایل باشی من 100 فایل تصویری دارم که مانکن های مرد و زن و چاق و لاغر با فیگور های متفاوتی نشسته . ایستاده یا خوابیده اند و دوربین یک دور 360 میزند . اگه میخوای واست ایمیل کنم؟
پاسخ:
سلام ساناز عزیز ..
بله معذوریت باعث شد که برای گذاشتن این پست خیلی دنبال عکس خوب بگردم که هم زیاد تنش معلوم نباشه و
هم برای طراحی چیز بدردبخوری در بیاد 
اما از لطف شما خیلی خیلی استقبال می کنم
چون برای طراحی های خودم به عکسهای بیشتری نیاز دارم
واقعا دستت دردنکنه
:)
 قربونت . آره این مشکل کشور ماست دیگه . فکر می کنن چشممون به تن لخت مانکن بیوفته میریم تو اون فاز :)) ایمیلت رو بده واست بفرستم .
پاسخ:
بالاخـره بایـد به عـقایـد هـم احـترام بذاریم :)

ممنــونم از لطفت عزیزم 
ایمیل من : fv.animator@gmail.com

خوشحالم می کنی اگه مطالب مفید و خوب دیگه ای هم داشتی برام ایمیل کنی
شاد و موفق باشی ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی